fredag 27 mars 2009

Om folk från landet ??????

... Som många av er säkert inte redan vet så innebär mitt jobb ibland support mot folk från andra länder och kulturer... Detta brukar ju aldrig vara några problem då folk i största allmänhet är väldigt trevliga, tekniskt kompetenta och inriktade på det jobb som göras skall!

Och jag gillar att supporta dem för det känns oftast som att man får mer tillbaka av det än vad man får när man hjälper någon från svedala (kan ju kanske vara för att de vet vad jag kostar i timmen ;) )

Long story kort iallafall, att jobba mot folk från ?????? känns som att röra sig i sirap... (sure jag har inte haft kontakt med alla 1 -> 1.2 miljarder så det kanske finns andra som är bättre) Allt som skall göras tar sådan tid och i mångt och mycket så gör jag saker själv istället för att som vanligt be dem utföra uppgiften... för det går så segt, och man får ibland (läs oftast) intrycket av att de som behöver hjälp bara lämpar över problemet och sen slösurfar de lite medans de väntar...

SUCK... nu Möte ;)

ha de!

2 kommentarer:

  1. Haha, åh jag missförstod helt. Jag trodde med titeln att du menade folk från landsbygden (nu jävlar!). Men du menade alltså att frågetecknena ersatt landsnamnet. Dååå är jag med :)
    Jag saknar dig superdupermycket... myskväll imorgon??

    SvaraRadera
  2. Är det du som är kommandotolken?

    SvaraRadera