torsdag 30 juli 2009

Att leva med en blivande MacÄgarinna...

Är då rakt ingen dans på 'Inser flower type'!

Låt mig utveckla.

F5 på tangentbordet är utsliten efter 24 timmars hektiskt klickande för update på Apple store.

Låt mig utveckla.

Hon verkar tro att det går snabbare då ;)

Sen kommenderades jag till datorn imorse innan jobbet... Där väntade en studsande sambo som vilt och frenetiskt viftade med armarna och pekade på skärmen

Låt mig utveckla.

Datorn lämnade Malmö 0330 imorse, hela hennes värld är i lågor och hon går runt som i en rosa/röd skimmrande bubbla av lycka.

Låt mig utveckla.

Nej... orkar inte ;) Hoppas ni njöt av den kulturella berättametoden! Och ni som inte fattade lyssnar för lite på kulturradion ;)

Ha de!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, åh som jag saknar "mammas nya kille" (även om "låt mig utveckla"-sketcherna inte var mina favoriter...) :)

    Men seriöst, den lämnade malmö i morse! Den MÅSTE ju komma idag! Fatta vad häftigt!!!! =)

    Puss!

    SvaraRadera